Πηρα χαμπαρι.....

Το πηρα χαμπαρι

Με το ελα μωρε ενα καρο κομματα.
Με το ελα μωρε ολοι σωτηρες το παιζουν,
 μας περνουν με ευκολια οτι  τιποτε δεν αλλαζει.
Αυτα το παραμυθακι ομως εχει κοκκινοσκουφιτσα χωρις λυκο και γιαγια.
Το παρα χαμπαρι, δεν υπαρχουν πολλα κομματα,  υπαρχουν πολλοι ιδιοκτητες κομματων.
Το πηρα χαμπαρι, υπαρχουν οι χρηματοδοτησεις  των κομματων
Το πηρα χαμπαρι, υπαρχουν οι αλληλεγγυοι και οι οπαδοι των ιδιοκτητων των κομματων
      εχει ονομα ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
(καποιοι καποια στιγμη αντεδρασαν, αλλα βγηκε ο αρχιτσελιγκας
   και τους ζητησε να σιωπουν γιατι  μαζι τα φαγαμε)

( καποιοι αλλοι  αγανακτησαν  βγηκαν στις πλατειες, αλλα βγηκε
   ενας  μαγκιτης και ζητησε να βαρανε τυμπανα γιατι οι αγορες θελουν).
Γεματος αγανανακτηση  ρωτω «τα φαγητα ολων αυτων ποιος τα πληρωνει;»
 ΕΓΩ που απλα νιωθω τα χερια τους στις τσεπες μου και δεν τους τα «κοβω».
ΕΓΩ που δεν θελω να εχω μεσον.
ΕΓΩ που δεν θελω να εχω μπαρμπα στην Κορωνη.
ΕΓΩ που δεν θελω να εχω βυσμα.
ΕΓΩ  που πεισματικα δεν θελω να ειμαι απο την πλευρα τους.
ΕΓΩ που θελω να στεκομαι απλα ορθιος  απεναντι τους. 
Ολοι εμεις που ειμαστε αποφασισμενοι, να δωσουμε τον αγωνα
  για να κυβερνηθει διαφορετικα η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
        Περπαταμε γερα.
     Περπαταμε χωρις φοβο.

ΓΙΑ ολα αυτα τα παιδια και τις ομαδες που αγωνιζονται στο δρομο και τρωνε με τη σεσουλα χημικα
   και αγωνιζονται στην πραξη.

Ακομα και για τους ψευτο επαναστατες της θεωριας και του facebook..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις