Η ΖΩΗ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΝΩ ΠΕΘΑΙΝΕ, ΨΙΘΥΡΙΖΕ…

Μαμα βγηκα με τους φιλους μου,πηγα σε ενα παρτι και θυμηθηκα αυτο που μου ειχες πει, να μην πιω αλκοολ, μου ειχες πει να μην πιω επειδη θα επρεπε να οδηγησω μετα, ετσι ηπια ενα αναψυκτικο.
 Ημουν περηφανη για μενα, γιατι ειχα ακουσει αυτο που τοσο γλυκα με ειχες συμβουλευσει πριν φυγω, να μην πιω αν πρεπει να οδηγησω, σε αντιθεση με αυτο που μου ελεγαν οι φιλοι μου. Εκανα τη σωστη επιλογη!
Η συμβουλη σου ηταν σωστη. Οταν το παρτι τελειωσε ολοι μπηκαν στα αυτοκινητα τους χωρις να ειναι σε θεση να οδηγησουν.
Εγω πηρα το αμαξι μου.
Ημουν σιγουρη οτι ήμουν καθαρη.
Δεν μπορουσα να φανταστω μαμακα αυτο που με περιμενε..
 Τωρα ειμαι εδω ξαπλωμένη στην ασφαλτο και ακουω εναν αστυνομικο να λεει:


Tο παιδι που προκαλεσε το δυστυχημα ηταν μεθυσμενο
 Μαμα η φωνη του ακουγεται τοσο μακρινη.
Το αιμα μου ειναι παντου στην ασφαλτο και εγω προσπαθω με ολες μου τις δυναμεις να μην κλαψω.
Ακουω τους γιατρούς να λενε οτι αυτη η κοπελα δεν θα τα καταφερει.
Ειμαι σιγουρη οτι το αλλο παιδι που οδηγουσε δεν το ειχε καν φανταστει οταν ετρεχε τοσο πολυ.
Στο τελος αυτος ειχε αποφασισει να πιει και εγω τωρα πρεπει να πεθανω.
 Γιατι το κανουν αυτο μαμα?   Αφου ξερουν οτι θα καταστρεψουν ζωες?
 Ο πονος που νιώθω είναι σαν να με καρφωνουν χιλιαδες μαχαιρια.
Πες στην αδερφη μου να μην φοβηθει, Στον μπαμπα να ειναι δυνατος.
Καποιος επρεπε να πει σε αυτο το παιδι οτι δεν επρεπε να πιει αν θα οδηγουσε. Ισως αν του το ελεγαν οι δικοι του οπως εκανες εσυ, Τωρα να ημουν ζωντανη..
Η ανασα μου γινεται ολο και πιο αδυνατη και αρχιζω να φοβαμαι μαμα.. Αυτες είναι οι τελευταιες μου στιγμες και ειμαι τοσο απελπισμενη. Θα ηθελα τοσο να σε αγκαλιασω μαμα.. και να σου πω ποσο σε αγαπαω.
         Σε αγαπαω μαμά.. Αντιο...
================================================
              ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ..
~Αυξηση του χρονου αντιδρασης, του χρονου δηλαδη που μεσολαβει από τη στιγμη που θα αντιληφθεις μια επικίνδυνη κατάσταση, μέχρι να πατήσεις φρένο.
~Μειωση της περιφερειακης ορασης.
Ο εγκεφαλος δεχεται τελειως λαθεμενα μηνυματα οταν οδηγουμε υπο την επηρεια αλκοολ, αφου προσπαθει να τραβηξει παραστασεις από τη βαση δεδομενων που ηδη υπαρχει, δηλαδη απο τις εμπειριες που εχουν καταγραφει με το πιρασμα του χρονου. Δεν βρισκει ομως πουθενα αυτα τα δεδομενα και εξαναγκαζεται να μειωσει την περιφερειακη μας οραση, προκειμενου να εστιασουμε την προσοχη μας ακριβως εκει που απαιτειται για να αποφυγουμε το μοιραιο, δηλαδη ακριβως μπροστα μας. Ομως οτιδηποτε βρισκεται διπλα μας, στο πλαι, ειναι μη αναγνωρισιμο.
Για παραδειγμα, περναμε με κοκκινο, αφου δεν υπαρχουν ηθικες αναστολες και αγνοουμε την υπαρξη αλλων οχηματων στον καθετο δρομο, αφου ειναι αδυνατο να τα εντοπισουμε. Ο θανατος χτυπαει την πορτα μας…
..Αυξηση του εκνευρισμου και της συγχυσης και κατα συνεπεια της επιθετικοτητας.
Αν κρινουμε από τους καυγαδες που γινονται κατα τις νυχτερινες ωρες για διαφορους λογους, ευκολα διαπιστωνει κανεις οτι αυτη η συμπεριφορα συνεχιζεται οδηγωντας και ειναι πια ζητημα τυχης αν θα καταφερει καποιος να φτασει σωος στο σπιτι του.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις