Σεβασμος η υποχρεωση

Τριτη ηλικια: Σεβασμος η υποχρεωση;
H ζωη με διδασκει να ζησω και για να ζησω θα πρεπει να υπαρχω.
 Την υπαρξη την οφειλω στους γονεις μου και τους ευχαριστω που με εφεραν σε αυτό το κοσμο.
Οι γονεις μου με φροντισαν και με προσεξαν.
Βρισκονταν παντα στο πλευρο μου.
Πιστευα πως θα τους ειχα για παντα κοντα μου σαν αποκουμπι και καταφυγιο.
       Τωρα που γερνουν με χρειαζονταιαυτοι και εγώ θα σταθω στο πλευρο τους.
Ο κυκλος της ζωης ξεκινα από την παιδική ηλικια και καταληγει παλι σε αυτη με τον ερχομο των γερατειων
 Η Τριτη ηλικια χρειαζεται ανεση και φροντιδα και εχει μια τεραστια αναγκη να ανηκει και να προσφερει εστω και στο ελαχιστο στην οικογενεια.
Η Τριτη ηλικια χρειαζεται ασφαλεια και αγαπη.
Δε θα τους τη στερησω.
Φροντιζοντας τους ανταποδιδω ολη την αγαπη που δεχτηκα.

Οι περισσοτεροι ανθρωποι παραμελουν και αγνοουν τους γονεις τους οταν γερασουν.
Σαν τα γερικα τα αλογα που τα πυροβολουν αφου δεν είναι πια χρησιμα και παραγωγικα.
Αλλοι τους αφηνουν μονους η τους κλεινουν σε γηροκομεια.
 Η αχαριστια απεναντι στους γονεις εκτος απο τυψεις οταν πεθανουν, θα επιστρεψει και σε αυτους που τη δειχνουν στους γονεις τους
                            απο τα δικα τους παιδια.
Γιατι ξεχναμε οτι εχουμε γονεις και οτι τους οφειλουμε την υπαρξη μας;
Aπογοητευομαι να βλεπω αυτη την αδιαφορια για τους μεγαλους ανθρωπους

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις