Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αναζήτηση
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ν.Κιλκις...Η πόλη του φωτός...
Σελίδες
Αρχική σελίδα
Κακώς κείμενα
Ευ ζην
Περισσότερα…
Κοινή χρήση
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Αναρτήθηκε από
Η πόλη του φωτός
Μαρτίου 23, 2016
Είχε την ατυχία να γεννηθεί από χριστιανούς
σε ισλαμική χώρα οι οποίοι δολοφονήθηκαν παραδειγματικά!
Κανένα οίκτο στα καθάρματα του Ισλάμ η εμείς ή αυτοί,
κατάλαβες βλάκα ψυχοπονιάρη ηλίθιε Έλληνα
Σχόλια
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου